Televizyona Açılan Kapı

k

12 Aralık Cuma Beni Affet 664.Bölüm Özeti Videosu

12 Aralık Beni Affet 664.Bölüm Özeti Videosu ve fragmanı ile karşımızda. cuma akşamı star tv'de yayınlanacak 12 Aralık cuma Beni Affet 664.Bölümün Özeti Videosu izleyebilirsiniz.


Beni Affet 664.Bölüm Özeti

Bahar, Kader’e yardım etmek istiyor.

Feride’nin kaçırılmasıyla dünyası başına yıkılan Cüneyt, Feride’den bir haber çıkmasını bekler. Kızı Feride’nin ortadan yok olduğunu öğrenen Aziz ise Kozanların kapısına dayanır.

Aziz Feride konusunda Osman’ı suçlarken, Cüneyt ortamı yatıştırmaya çalışır. Zühre’nin ise olan bitenden haberi yoktur.

12 Aralık Cuma Beni Affet 664.Bölüm Özeti 12 Aralık Cuma Beni Affet 664.Bölüm Özeti VideosuAslı olarak tanıdığı İnci’nin yanına gelerek ayrılmak istediğini söyleyen Kemal, İnci’den büyük bir tepki görür. Kemal’in Bahar’ın kocası olduğunu bilen İnci, ondan vazgeçmemekte kararlıdır.

Kemal’in yaşadıklarından habersiz olan Bahar ise Umut’un hapis tuttuğu Kader’e yardım etmek ister.

15 Aralık Beni Affet 665.Bölüm Özeti star tvde.

12 Aralık Cuma Beni Affet 664.Bölüm Özeti Videosu
http://dizifragmani.tv/12-aralik-cuma-beni-affet-664-bolum-ozeti-videosu.html
http://dizifragmani.tv/feed
Dizi Özeti Fragmanı Videosu
Dizi Özetleri izle , Dizi Fragmanı video izle


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 

Canli Tv

  ©   blogger-temalar.blogspot.com