Televizyona Açılan Kapı

k

Turkcell Yeni Host,Handler,OpenVpn(Paketsiz) Ayarları 2015

Paketsiz Turkcell İle Bedava İnternet (Openvpn),Turkcell'de internet apn ile çalışan yeni host bulunmuştur ister handler'da ister openvpnde yada simple server'da kullabilirsiniz.

Herkes ne zamandan beri host arayışı içine girmişti ve sonunda Turkcell Yeni Ücretsiz Host Bulundu Fazla İndirme yapmayın sadece gezinin..

Sıralı host listesi buldum ama denedim baya var ; domains (turkcell...)com

100 GB İle bedava internete facebook paketi sayesinde giriyorum :)



Turkcell APN Ayarları Şu Şekilde;

İSİM: Turkeytrickblogspot
APN: internet

Herkesin Dilediği Paketsiz Openvpn İçin;
Openvpn PİA Config (Turkey Config-CFB Ayarlı): Config İndir
Pia Hesap İçin Tıkla

Openvpn ZPN Config (Yeni Host Ayarlı): Config İndir
ZPN (10 GB) Hesap Almak İçin Tıklayın.

Paketsiz Yeni Host: connect.facebook.net paketsiz çalışır hızı 9.mbps kadar çıkıyor.
Paketli host'da hız kısıtı var 48 Kbps ile bağlantı sağlıyor.
2G ye geçip 3g ye tekrar geçin,kimisi telefonu yeniden başlattım bağlandım diyor.

CFB Host ile bedava internete girebilirsiniz.
çalışan cfg host ile bedava internete girmek

Turkcellservisler.com

23 nisan 2015 tarihinde bulunan host ayarları,yeni nisan 2015 turkcell host,turkcellservisler.com yeni host,turkcellservisler.com handler ayarı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 

Canli Tv

  ©   blogger-temalar.blogspot.com