Televizyona Açılan Kapı

k

Beni Affet 656. Bölüm Fragmanı Özeti 2 Aralık Pazartesi

2 Aralık 2014 beni affet 656. bölüm özeti fragmanı, 2 Aralık beni affet özeti resimleri fragmanı, beni affet 2 Aralık kemalin hafızası ne zaman yerine gelecek, Beni Affet 656. Bölüm 2 Aralık  Beni Affet 656. Bölüm fragmanı full izle, Beni Affet 656. Bölüm Özeti, beni affet 656. bölüm tüyolari, Beni Affet 656. Bölümde neler olacak Fragmanı Özeti 2 Aralık videosu


Beni Affet 625. Bölüm Fragmanı Özeti 20 ekim özeti Kemal ve İnci’ye süpriz ziyaretçi!
Ailesinin öldüğü yangınla ilgili olarak kafası karışık olan Feride, Osman’dan şüphelidir. Kozan ailesi içinde çıkan tartışma sinirlerin gerilmesine sebep olurken, Osman her şeyi Eylül’ün tezgahladığına dair ailesini inandırmaya çalışır. Öte yandan Cüneyt, Osman ve Ferman, işin içinde olduğunu düşündükleri Tunç’u sıkıştırırlar.

Beni Affet 625. Bölüm Fragmanı Özeti 20 ekim özeti tüyoları Bahar’ı ve paraları elde etmek isteyen Cesur yeni bir hazırlık içindedir. Kemal’i bulmaya çok yaklaştığına Bahar’ı inandıran Cesur, Bahar’ı bir yolculuğa çıkarır. Bahar kocasını bulacağını düşünürken, Cesur’a gelen bir telefon planda küçük bir sapmaya sebep olur. Kemal ve İnci’nin evine sürpriz ziyaretçiler gelir.

Yayın Günü : 2 Aralık pazartesi
Yayın Saati: 16.30

BENİ AFFET SON BÖLÜM – İZLEMEK İÇİN TIKLA



 beni affet izle1 Beni Affet 625. Bölüm Fragmanı Özeti 2 Aralık pazartesi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 

Canli Tv

  ©   blogger-temalar.blogspot.com