Televizyona Açılan Kapı

k

Beni Affet 671. Bölüm Fragmanı Özeti 23 Aralık Salı 2014

23 aralık 2014 beni affet 671. bölüm özeti fragmanı, 23 aralık beni affet özeti resimleri fragmanı, beni affet 23 aralık kemalin hafızası ne zaman yerine gelecek, Beni Affet 671. Bölüm 23 aralık pazartesi Beni Affet 671. Bölüm fragmanı, Beni Affet 671. Bölüm Özeti, beni affet 671. bölüm tüyolari, Beni Affet 671. Bölümde neler olacak Fragmanı Özeti 23 aralık videosu


23 Aralık Salı Beni Affet 671. Bölümde Kemal “hain” bir oyunun içine düşmüştür, Bahar’a ulaşmak artık, onun için çok zordur, Bahar Yusuf’u alır, annesinin yanına gider. Kemal “her” karısına doğru bir hamle yaptıkça, karşısında Umut’u bulur, Sevgi’yi bulur.

“Bu ellerle mi dokundun o kadına Kemal” der, “madem bu haltı yedin, neden bana bunu yaşattın? İki âşık bütün bunların yanıtlarını ararken, aşkın acısı Kemal’in iliklerine işlerken, Kemal’in tek bir amacı vardır, “İnci’yle Bahar’ı yüzleştirmek.. Çünkü ancak böylece Bahar kendisine inanabilecektir..

Öte yandan, “Nalan” denen yeni bir belayla karşı karşıyadır Cüneyt ve Feride. Bu kadın “Feride’yi kaçırtmış, onu yok etmeye kalkmıştır. Fakat karşısında “hiç” beklemediği bir rakip bulmuştur, o da Cüneyt. Öte yandan “Feride” Aziz’in evinde yaşamaya başlar, ve babasının bir karısı olduğunu, bir yerlerde başka bir kardeşi olduğunu öğrenir.

Nalan’ın öfkesi, Aziz’e değildir, Feride ve Eylül’edir. Feride’yi kanatları altına alan Cüneyt yüzünden dokunamayacağını anlamıştır, bu sefer hedefte Eylül vardır. Eylül’ü ortadan kaldırmak için harekete geçer. Eylül’e saplanan bıçak, sonrasında gelişen olaylar ve Aziz’le Eylül’ün karşılaşması, her şeyi değiştirecek bir güce sahiptir.

Feride’nin geçirdiği panik atak yüzünden artık o evde dışarıya çıkamaz bir hale gelir. Cüneyt için bu “bir” taraftan iyidir, çünkü karısına bütün bunları yapan kişinin peşine düşer. Amacı Ertaş’tır, onun bildikleri ve hepsinden önemlisi, Osman’ın Ertaş’la olan bağlantısı nedir?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 

Canli Tv

  ©   blogger-temalar.blogspot.com