Televizyona Açılan Kapı

k

Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk Kimdir

biyografi, bu tarz benim zeynep öztürk, kimdir, zeynep öztürk biyografi, zeynep öztürk hayatı, zeynep öztürk kaç yaşında, zeynep öztürk kimdir, zeynep öztürk resimleri


İlgiyle takip edilen, sosyal medyada da gündem oluşturan Bu Tarz Benim, yepyeni renkli yarışmacıları ile yine sıkça takip edileceğe benziyor.

Bu Tarz benim'in yeni sezon yarışmacılarını daha önce sitemizde tanıtmıştık.

Bugün sizlere BU Tarz Benim'in yeni yarışmacılarından Zeynep Öztürk kimdir, kaç yaşındadır, boyu ve kilosu hakkında edindiğimiz bilgileri sizlerle paylaşmaya çalışacağız.

Zeynep Öztürk Resimleri;



Bu Tarz Benim Yarışması'nın  yeni yüzlerinden olan Zeynep Öztürk, güzelliği ile dikkat çeken yarışmacılarından. 31 yaşında oolan Zeynep Öztürk, 1983 doğumlu ve İstanbul doğumlu.Yarışmaya konuk olarak katıldığı ilk gün, tüm jüri üyelerinden 5 puan alarak gündeme oturmuştu. Yarışmanın iddialı isimleri arasında yer alan Öztürk, bakalım istediği başarıya ulaşabilecek mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 

Canli Tv

  ©   blogger-temalar.blogspot.com